Jak mogę zamówić receptę lub zwolnienie lekarskie online ?
Aby zamówić konsultację z receptą lub zwolnieniem lekarskim online, wystarczy wybrać odpowiednią konsultację, opłacić poprzez przelewy24, następnie wypełnić krótki formularz medyczny. Szacowany czas realizacji wynosi od 1 do 6 godzin. Informacje recepcie lub zwolnieniu, otrzymają państwo smsem oraz w przy takiej możliwości drogą mejlową.
Czy mogę dokonać płatności online za zamówione usługi ?
Tak, nasza platforma umożliwia dokonywanie płatności online za zamówione usługi. Po złożeniu zamówienia, wystarczy przejść do koszyka i wybrać preferowaną formę płatności. Po dokonaniu opłaty, dokumenty zostaną udostępnione do pobrania w panelu klienta.
Co jeśli wniosek o receptę zostanie odrzucony ?
W uzasadnionych przypadkach - może dojść do odrzucenia wniosku o zwolnienie lub receptę. Dopuszczamy trzykrotnie bezpłatnie sytuację, w której może dochodzi do odrzucenia wniosku o zwolnienie lub receptę - wtedy środki są w całości zwracane.
Czy otrzymanie e-recepty jest możliwe w przypadku braku ubezpieczenia zdrowotnego?
Osoby bez ubezpieczenia zdrowotnego również mogą korzystać z e-recept i e-zwolnień.
Czy e-receptę może zrealizować inna osoba ?
Tak , aby zrealizować e-receptę potrzebny jest jedynie czterocyfrowy numer recepty oraz PESEL osoby, której recepta dotyczy.
W porównaniu do recept w formie papierowej, może znacząco ułatwić i przyspieszyć to wykupienie leków dla chorej osoby bliskiej.
Ile jest czasu na zrealizowanie e-recepty?
E-recepta jest ważna przez 30 dni od daty wystawienia. W przypadku antybiotyków okres ten wynosi 7 dni.
Czy IKP jest wymagane do realizacji e-recepty?
Aby zrealizować e-receptę, nie jest konieczne posiadanie IKP. Wystarczy kod przesłany do państwa SMS-em przez pracownika Medalio. IKP może jednak być pomocne państwu, dostarczając wygody w korzystaniu z e-recept i e-skierowań.
Czym jest Internetowe Konto Pacjenta (IKP)?
Internetowe Konto Pacjenta, czyli IKP, to serwis internetowy, który służy m.in. do przekazywania informacji o receptach i skierowaniach między lekarzem a pacjentem. Aby korzystać z IKP, należy się zarejestrować potwierdzając swoją tożsamość. Logowanie do systemu możliwe jest przez profil zaufany, dowód osobisty z elektroniczną warstwą lub przez internetowe konto bankowe w wybranych bankach.
Jak mogę zamówić wizytę lekarską w domu?
Aby zamówić wizytę lekarską w domu, wystarczy zarejestrować się na naszej platformie, zalogować się na swoje konto i wybrać opcję "Zamów wizytę lekarską w domu". Nasi lekarze skontaktują się z Tobą w celu ustalenia terminu wizyty.
Usunąłem wiadomość z kodem do e-recepty – Co zrobić?
Jeżeli utraciłeś/-aś wiadomość z kodem e-recepty, można ją łatwo odnaleźć w zakładce recepty na swoim Internetowym Koncie Pacjenta. Jeśli nie posiadasz takiego konta, proszę skontaktować się z enterdoktor@gmail.com lub zadzwoń na 501438376 a pomożemy odzyskać nr e-recepty.
Czy zrealizuje e-receptę w każdej aptece?
E-recepta jest powszechnie akceptowana w Polsce.
Czy zrealizuje e-receptę zagranicą ?
E-recepta uzyskana u nas, jest z definicji receptą transgraniczną obejmującą kraje UE. Nie mamy jednak wpływu na realizację założeń recepty transgranicznej w poszczególnych krajach UE. Doświadczenia pokazują, że w zależności od kraju i danej apteki, realizacja może być skuteczna, zazwyczaj poprzez okazanie wydruku e-recepty.
Czy muszę rejestrować się w serwisie
Nie jest wymagane zakładanie konta w tutejszym serwisie. Wystarczy wypełnić formularz medyczny i opłacić konsultację. W chwili obecnej nie oferujemy zakładania konta w serwisie. Możliwe, że niedługo wzbogacimy o to ofertę usług.